De nieuwe Wereld Supporter - Reisverslag uit Zuid-Beijerland, Nederland van Jorinde Bijl - WaarBenJij.nu De nieuwe Wereld Supporter - Reisverslag uit Zuid-Beijerland, Nederland van Jorinde Bijl - WaarBenJij.nu

De nieuwe Wereld Supporter

Door: Jorinde

Blijf op de hoogte en volg Jorinde

13 December 2011 | Nederland, Zuid-Beijerland

Lieve mensen!
Vanaf vandaag, 13 december 2011, mag ik mezelf een echte Wereldsupporter noemen. Dit is goed nieuws, want het houdt in dat ik een stageplek gevonden heb. Ik ga me inzetten voor een heel goed doel, maar daar vertel ik later meer over. Eerst wat meer uitleg over de term Wereldsupporter. Het Wereldsupporter Fonds is een initiatief dat mede gefinancierd is door de overheid. Het doel is om meer Nederlandse jongeren te betrekken bij de Millenniumdoelen. Ik ga me als Wereldsupporter inzetten voor een organisatie in een ontwikkelingsland die er aan bijdraagt om één of meerdere van deze doelen te bereiken. Hiervoor ga ik voor twee maanden daarheen om mee te helpen en lokale jongeren bij de organisatie te betrekken. Natuurlijk zal ik jullie van al mijn activiteiten op de hoogte houden. Wanneer ik terugkom in Nederland ga ik acties opzetten om Nederlandse jongeren te bereiken. Zo kunnen we met elkaar de millenniumdoelen dichterbij halen!

Voor de mensen die mij al langer kennen, zal het niet als een verassing komen dat ik uitverkoren ben om Wereldsupporter te worden. Om de rest van jullie ook te overtuigen (en het geheugen van familie en vrienden op te frissen) heb ik alles op een rijtje gezet. Lees hier mijn Wereldsupporter CV.

  • 13 December 2011 - 15:51

    Mama (Jetta):

    Gefeliciteerd. En ik ben trots op je.
    Wat een doorzettingsvermogen heb je toch.
    Liefs ma.

  • 05 Januari 2012 - 09:52

    Farah:

    Ik vind het jammer dat je naar de philipijnen gaat jorinde . Ik hou van jou. XXxxxxxxxxxxxXXXXXXX van FARAH :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zuid-Beijerland

Wereldsupporter

Recente Reisverslagen:

25 December 2011

De Millenniumdoelen

25 December 2011

Even ontspannen

24 December 2011

Op reis

13 December 2011

Voor een ander

13 December 2011

Aan het werk
Jorinde

Actief sinds 05 Mei 2010
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 54679

Voorgaande reizen:

13 December 2011 - 13 Augustus 2012

Wereldsupporter

05 Januari 2012 - 29 Februari 2012

Als Wereldsupporter op de Filippijnen

05 Februari 2011 - 30 April 2011

Antropologe in Opleiding

08 Mei 2010 - 27 Juni 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: