Heenreis - Reisverslag uit Zuid-Beijerland, Nederland van Jorinde Bijl - WaarBenJij.nu Heenreis - Reisverslag uit Zuid-Beijerland, Nederland van Jorinde Bijl - WaarBenJij.nu

Heenreis

Door: Jorinde

Blijf op de hoogte en volg Jorinde

05 Mei 2010 | Nederland, Zuid-Beijerland

¡Hola!

Zaterdagmiddag vertrekt mijn vliegtuig vanuit Amsterdam. Na een (best wel lange) stop in Madrid vlieg ik verder naar Lima. Die reis duurt wel 11 uur! Daarna heb ik nog een binnenlandse vlucht van 2 uurtjes. Op 9 mei kom ik aan in Cusco.
Een hele reis dus!

De laatste voorbereidingen moeten nog getroffen worden, dus daar ga ik nu mee verder.

Voor iedereen die ik niet meer zie voor ik vertrek: Tot over 7 weken

Veel leesplezier!

  • 05 Mei 2010 - 22:05

    Donny :

    Jorinde, een hele goede vlucht gewenst en tot zondag in Cusco!

    Groetjes, Donny
    Proyecto Peru

  • 07 Mei 2010 - 14:28

    Anja:

    Hoi Jorinde!
    Ik wens je een heel goede vlucht en veel geluk in Peru!!

    Doei
    Anja

  • 08 Mei 2010 - 08:27

    Hassan:

    hoi jorinde ik hoop dat je het naar je zin krijgt ik ga je heel erg missen verder nog veel sucses

  • 08 Mei 2010 - 08:28

    Hassan:

    sorry was vergeten mijn naam neer te zetten

    groetjes en kusjes
    hassan

  • 08 Mei 2010 - 08:42

    Farah:


    hoi! jorinde gaat het met jou daar! xxxxxxxxxxxxxxxxxvanfarah

  • 08 Mei 2010 - 08:44

    Hassan:

    hoi jorinde ben ik weer
    ik denk dat ik je niet zo vaak wat kan sturen echt
    heel veel sucses
    xxxxxxxxxx hassan

  • 10 Mei 2010 - 13:14

    Jetta:

    Wat heb jij een geluk gehad met je heen reis!
    Geen last van de as gehad en totaal geen vertraging.
    Geniet er van. Je verdient het. x ma

  • 10 Mei 2010 - 21:07

    Marc:

    Lieve Jorinde, ik begreep dat je een mooie kamer hebt en dat de gastfamilie aardig is. Ben benieuwd hoe je 1e Spaanse les is verlopen. Wens je een goede tijd daar in Cusco. Liefs papa

  • 11 Mei 2010 - 19:50

    Broertje:

    Eej zusje:D
    ik weet dat het nog wel even duurt voor dat ik miss een reactie krijg, alleen wilde toch gewoon even wat sturen. je moet trouwens echt veel foto s maken want ben echt benieuwd hoe alles er daar uit ziet.Ik hoop dat je het daar echt naar je zin hebt want anders mis ik je voor niks zo erg. En dat is heus niet alleen om dat ik nu steeds de tafel moet dekken en afruimen hoor:P...
    Kijk uit naar je eerste up-date.

    XxX Je Broertje...

  • 12 Mei 2010 - 07:29

    Farah:

    vind je het daar leuk jorinde en gaat het met jou goed? xxxxxxxxxx van Farah

  • 12 Mei 2010 - 10:09

    Gonnie:

    hoi Jorinde even degroetjes van mij Farah heeft mij geholpen anders werd het niets alles goed en is het een leuke familie ?groetjes Gonnie Fleurtje en Falco

  • 12 Mei 2010 - 15:08

    Lotte:

    Jorinde,
    ik hoop je had een goede reis en alle is goed.
    Heel veel liefs,
    Lotte

  • 13 Mei 2010 - 03:19

    Jochem Borst:

    Hey Jorinde!

    Hier een mede-blogger! Hardstikke leuk dat je in Peru zit, twee maanden vrijwilligerswerk? Geweldig! Heel veel succes en plezier, en ik zal je blog in de gaten houden!

    X Jochem

  • 13 Mei 2010 - 13:05

    Tante Cobie En Hera:

    Leuk Jorinde om je blog te zien en fijn dat je een goede reis hebt gehad..
    We zitten met Jetta en marc in Wageningen vanwege Hildes verjaardag. Farah is er natuurlijk ook. Die doet lekker spelletjes met Hilde en haar vriendinnen. Groetjes

  • 13 Mei 2010 - 14:56

    Oma Aty:

    Lieve Jornide even vlug een groetje voor ik naar Elfride ga, ben gister terug gekomen uit Turkije.
    Vind het leuk je verslag te lezen en wens je heel veel geluk en plezier in Cusco
    ben ook apetrots op je veel liefs oma

  • 13 Mei 2010 - 18:44

    Linda :

    heey jorinde!! :)
    vind het heel leuk dat daar alles goed is en is gegaan met de vlucht !
    ben benieuwd wat je allemaal gaat doen en volg je hoop ik heel de tijd ! :D hoop dat je daar heel veel plezier zal hebben en de taal heel goed zal leren ;)

    Groetjes en een dikke knuff Linda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zuid-Beijerland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Juni 2010

Macchu Picchu

04 Juni 2010

Foto's

20 Mei 2010

La Boleta de Tiristico

13 Mei 2010

De eerste week

05 Mei 2010

Heenreis
Jorinde

Actief sinds 05 Mei 2010
Verslag gelezen: 658
Totaal aantal bezoekers 54724

Voorgaande reizen:

13 December 2011 - 13 Augustus 2012

Wereldsupporter

05 Januari 2012 - 29 Februari 2012

Als Wereldsupporter op de Filippijnen

05 Februari 2011 - 30 April 2011

Antropologe in Opleiding

08 Mei 2010 - 27 Juni 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: