foto's!! - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Jorinde Bijl - WaarBenJij.nu foto's!! - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Jorinde Bijl - WaarBenJij.nu

foto's!!

Door: Jorinde

Blijf op de hoogte en volg Jorinde

21 Februari 2011 | Peru, Cuzco

Dit wordt even een kort verslagje, omdat ik op de laptop bezi ben en ik weet niet hoe lang hij het nog houdt...

Ik heb foto's op internet gezet. Dit is de link:
http://picasaweb.google.com/118113282141925043329

Het is dezelfde plek waar ik ook de vorige keer mijn foto's heb geplaatst. Het nieuwe album heet 'Mijn favoriete Inca ruïnes'.
Ik heb niet zoveel foto's gemaakt. Normaal denk ik al "wat ga ik ermee doen?" En nu kan ik ook nog denken "daar heb ik al foto's van gemaakt" Maar dat wil niet zeggen dat deze foto's niet mooi zijn ;)
Er zijn er veel met bloemen en op de achtergrond de ruïne. Weer een beetje anders :p

Alles is goed en ik heb het echt naar mijn zin. O, o nog aar een paar minuten...

Groetjes!!!


  • 21 Februari 2011 - 22:07

    Marc:

    Hi lieverd, wat een leuke en vooral ook prachtige foto's. Ook daarin heb je veel talent. Leuk om je vriendinnen te zien. Groetjes papa.

  • 21 Februari 2011 - 22:12

    Mama,:

    Wat prachtig. Zelfs als het regent.
    Leuk meisje die Sanne.
    Doe je ook mee aan die fotowedstrijd?
    Misschien maakt je boterbloempje een goede kans ;-) .
    Je krijgt de groeten van Hassan. Die belde toevallig. X Jetta.

  • 22 Februari 2011 - 09:12

    Monica:

    Hoi Jorinde!

    Wat een mooie foto's en wat fijn dat het je het leuk hebt én dat je onderzoek goed loopt! Kan haast niet beter :). Ik zal Ben ook linken aan je verslagen, dan kan hij de wandelende tak ook zien ;).

    Veel plezier, succes en ik ben benieuwd naar je volgende verslag.

    Groetjes Monica

  • 24 Februari 2011 - 15:00

    Oma:

    Lieve Jorinde wat een prachtige foto's heb je gemaakt, ik heb er echt van genoten , Die met die wolkenlucht en de zon vind ik heel mooi en ook je foto met de gele(boterbloem?) is heel mooi.
    Gaat het verder goed met je? En willen de intervieuws lukken?
    Nou lieve meid geniet en blijf gezond. Groetjes oma

  • 24 Februari 2011 - 18:47

    Ben:

    Heej Jorinde,

    Mooie foto's en een interessante tak!
    Ik heb nog geprobeerd te zoeken welke soort het precies is, maar dat is nog niet gelukt.

    Volgende keer meer? Dan kijk ik weer=)

    Succes en plezier daar!

    Groetjes Ben

  • 25 Februari 2011 - 18:31

    Farah:

    je foto's zijn leuk jorinde ik ben weer beter zus. Hassen zit naast me lief te doen . het heeft hier ge sneeuwt jorinde . Jetta en ik hebben een schilderij gekogt. farah

  • 25 Februari 2011 - 18:37

    T. Cobie En O. Ger:

    Secretaresse Hera typt vanuit Schiedam de volgende reactie van tante Cobie en oom Ger:
    Lieve Jorinde,
    Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt.
    We hebben de mooie foto's gezien.
    We wensen je nog een mooie en leerzame tijd toe....

    Groetjes,
    oom Ger en tante Cobie

    En ook nog veel succes van de secretaresse.. ;)

  • 26 Februari 2011 - 19:03

    Hassan:

    hoi heel leuk dat concert en dat het goed met je gaat ook leuk dat je met je vriendinnen op de foto staat en ik hoop dat je nog heel erg naar je zin zult krijgen heeel veel xxxxxxxxxxxxxxxjes hassan (K)(K)(K):P:P:P

  • 26 Februari 2011 - 19:05

    Hassan:

    o ja we hebben een foto die jij op je blog hebt als achtergrond gezet doeiiiiii XD XD

  • 28 Februari 2011 - 17:23

    Farah:

    Ehm...hoe gaat het? Met mij gaat het goed.
    Hassan is weer naar huis.
    En ik heb lekker uit geslapen tot 9 uur!
    O ja! Ik hou van jou.
    Wanneer je woensdag op skype komt zijn opa Ben en oma Tiny er ook.
    xxxxxxxxxxxxxx

  • 03 Maart 2011 - 15:49

    Opa En Oma:

    We hebben de foto's gezien. Ze zijn prachtig.
    Leuk om je via skype zo even te kunnen zien en spreken.
    Je ziet er goed en opgeruimd uit. Geheel volgens verwachting!
    We blijven je met veel belangstelling volgen. Een stevige pakkert van oma en opa. XX


  • 07 April 2011 - 18:09

    Farah:

    leuke fotos jorinde . We krijgen er weer twee kipjes erbij leuk he. En ik doe 16 april mee aan een turnwedstrijd! oo dat was ik bijna vergeten ik ben met jazira naar de kinderboerderij geweest joirnde, en ik ben de beste in de tafel van 9 het beste van de klas leuk he zus, en ik ga weer hoor Groeten farah jan maarten jetta en marc de poes en de honden en de schildpadden en de konijnen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cuzco

Antropologe in Opleiding

Eindelijk is het dan zover...
Echt Veldwerk!!

Recente Reisverslagen:

04 April 2011

Cusco

04 April 2011

Lago Titikaka

03 Maart 2011

Vrije tijd

21 Februari 2011

foto's!!

16 Februari 2011

De eerste week
Jorinde

Actief sinds 05 Mei 2010
Verslag gelezen: 511
Totaal aantal bezoekers 54679

Voorgaande reizen:

13 December 2011 - 13 Augustus 2012

Wereldsupporter

05 Januari 2012 - 29 Februari 2012

Als Wereldsupporter op de Filippijnen

05 Februari 2011 - 30 April 2011

Antropologe in Opleiding

08 Mei 2010 - 27 Juni 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: